Jobba på First Camp - Lediga tjänster personal
Jobba på First Camp
alt
jobba hos oss - personal

Ledige stillinger i Norge

Er du serviceorientert, engasjert, liker å jobbe med mennesker? Og ikke minst: ha lyst til å ta del i at gjestene får en enda bedre ferieopplevelse enn det de turte å håpe på? Da har du gode utgangspunkter til å matche en stilling hos oss på First Camp.

Kontaktinfo:

Ønsker du å vite mer om å jobbe hos sommerdestinasjonen Norsjø - Telemark? Ring + 47 35 95 84 30, og spør etter Renathe. Det lønner seg å være nysgjerrig.

For de givende stillingene hos Bø - Telemark kan du ringe +47 35 95 20 12, og spørre etter Elisabeth eller Nora.

Sommerdestinasjonen Lunde - Telemark kan nåes på telefon +47 91 57 54 21, spør etter Lars. Her kan det komme godt med å ha interesse for kano/kajakk og/eller sykkel.

Ønsker du å vite mer om å jobbe i de ulike stillingene på Gol - Hallingdal? Ring +47 32 07 41 44, og spør etter Edith. Vær obs på at Gol - Hallingdal dessverre fikk et tøft møte med ekstremværet Hans. Det vil ta tid å bygge opp en destinasjon, og vi er usikre på tidshorisont, men nå har vi behov for bemanning igjen.

Hva kan du jobbe med på First Camp?

På First Camp kan du jobbe på våre destinasjoner eller starte fra et av våre støttekontorer i Stockholm eller Gøteborg.

Jobba i receptionen på First Camp

Resepsjon

Som ansatt i resepsjonen er du en av første gjestene møter, og den siste de glemmer. Her får du den herlige muligheten til å gi gjestene en topp start på ferien, og ønske dem en god reise videre når de sjekker ut. I tillegg til vanlige mottaksoppgaver som å veilede våre gjester i riktig retning når det gjelder aktiviteter på campingplassen og i nærområdet, har du ofte også ansvar for butikksalg. Fleksibilitet, vennlighet og løsningsorientert er viktige egenskaper som vi ser hos en god resepsjonist.

jobba på first camp lokalvård

Renholder

Kanskje den viktigste jobben av dem alle. Uten rene og friske fasiliteter spiller det ingen rolle hvor vakre omgivelsene er, eller hvor hyggelig personalet er. Rollen som groundskeeper er en oppgave som vi setter høyt. I vårt mål om å bli verdens ledende campingkjede kreves det høy standard, og da kreves det ydmyke og faglig stolte renholdere og vaktmestere med øye for detaljer.

Bistro

Et grunnleggende tannhjul i tannhjulet er personalet i bistroene våre. Du er den som står mellom vellykkede sommerdager og fullstendig katastrofe. Hjelp gjestene med å holde blodsukkeret i sjakk ved å tilberede enkel og smakfull mat etter våre fleksible konsepter. Din oppgave er å lyse opp oppholdet for våre gjester og gi det lille ekstra på ferien. Mange koser seg i herlige selskap, parvis og på langbord i våre bistroer. Her ser vi etter deg med god humor og som ofte har et smil i munnviken

Jobba som vaktmästare på First Camp

Eiendom/vaktmester

Hvem ønsker ikke være nummer én som problemløser? Som eiendomsforvalter og vaktmester er ingen dager like og i din rolle er du en viktig del av våre gjesters helhetsopplevelse. En fordel er at alle våre destinasjoner ligger vakkert til i naturskjønne omgivelser, så jobben inkluderer også en daglig dose balsam for sjelen. Tenk så fint og få så mye god ren luft ute på jobben.

First Camp personal

Destinasjonsjef

Destinasjonssjef er en unik rolle. Du har ansvar for hele driften, salg og resultater på din destinasjon. Du har personlig ansvar for alle ansatte på reisemålet og du er en løsningsorientert gjennomfører som ikke er redd for å brette opp ermene når det er nødvendig. Vi ønsker å bli verdens ledende campingkjede ved å fokusere på innovasjon, bærekraft og datadrevet gjesteinnsikt. Derfor ønsker vi at alle våre ansatte skal drives av å skape merverdi, ikke bare for våre gjester, men også for hverandre. Som destinasjonsansvarlig er du til syvende og sist ansvarlig for å skape merverdi på destinasjonen din.

jobba på Contact Center First Camp

Kontakt senter

Som ansatt i kontaktsenteret har du en svært viktig rolle. Det er du som redder dagen når mottaket på destinasjonen ikke strekker til. Du ligger alltid et skritt foran og guider gjestene til et bedre tilbud enn det de selv så for seg. Saker kan være alt fra små ting som gjør gjestenes nåværende opphold litt hyggeligere, eller hjelpe våre gjester med å bestille sitt neste besøk hos oss. Her ser vi etter en som er løsningsorientert og har god verdensfølelse.

Supportkontor

På supportkontoret er vårt ytterste ansvar å støtte våre stjerner på destinasjonene med gjestens opplevelse i fokus. På First Camp tilbyr vi en arbeidsplass med sterk vekst og rask utvikling. Våre supportkontorer er sentralt plassert i henholdsvis Stockholm og Gøteborg, og her er administrerende direktør, finans, marked, salg, kontaktsenter, eiendom og HR samlet. Vi streber etter å bli verdens ledende campingkjede ved å prioritere innovasjon, bærekraft og datadrevet innsikt om gjestene våre. Sammen deler vi en felles lidenskap for å skape merverdi, for hverandre og våre gjester.