Hoppa till huvudinnehåll

Reklamasjon og tilbakemeldinger

Viktig! Dette skjemaet kan ikke brukes til avbestilling eller tilbakebetaling av bestillinger.

Har du sjekket inn akkurat nå og vil klage? Da må du straks ta kontakt med personalet på destinasjonen ved å gå til eller ringe resepsjonen (nummeret finner du på bestillingsbekreftelsen), da de fleste forhold som det klages på, kan løses direkte på stedet. Hvis resepsjonen er ubemannet, blir du koblet til Guest Service/Jour 0771-101 200.


Husk:

Hvis en erstatning skal være relevant i ettertid, er det en forutsetning at du har kontaktet First Camps personale under oppholdet (via e-post hej@firstcamp.se hvis det ikke er noe tilgjengelig personale på stedet) om hendelsen. Hvis vi ikke har fått mulighet til å rette opp en eventuell hendelse, er du ifølge bestillingsvilkårene og bransjepraksis ikke berettiget til noen erstatning.

  • Synspunktene dine må ha kommet til oss senest to måneder etter at du kom hjem.
  • Hvis det gjelder sykdom, tyveri eller skade, må du kontakte forsikringsselskapet ditt.
  • Behandlingstiden for klager er ca. 3 uker.

Dine opplysninger

E-postadressen du brukte ved bestilling

Kun ett bestillingsnummer per klage

Finnes på Mine sider

Bankdetaljer

For å lette behandlingen av saken din, vennligst oppgi følgende bankopplysninger:

Hendelse under oppholdet

Her beskriver du hva som skjedde under oppholdet.
For å lette behandlingen ber vi deg velge området og kategorien som passer best.

Rapporterte du hendelsen på stedet? *

Ja

Nei

Last opp vedlegg

Kvitteringer, bekreftelser eller andre dokumenter kan lastes opp senere. Maks 20 MB totalt.

Eller dra og slipp filene dine her

    Viktig informasjon

    Hvis klagen din gir rett til kompensasjon, kompenserer vi alltid i henhold til retningslinjene fra Forbrukerrådet.