Poengvilkår og ofte stilte spørsmål (FAQ)

Som medlem av First Camp Club samler du poeng på bestillingene dine som du siden kan bruke til å betale kommende bestillinger. Perfekt for deg som ønsker å oppdage mer av det herlige campinglivet og bestille et nytt eventyr til en bedre pris, hurra! Nedenfor kan du lese mer om poengvilkårene våre og hvordan du enkelt kan registrere poengene dine i ettertid. Nederst på siden finner du også spørsmål og svar som gjelder First Camp Club.

Poengvilkår

Poengene gjelder i tre år. For eksempel vil de poengene som du tjener opp i 2022, spares frem til og med årsskiftet 31. desember 2024

Du samler poeng på alle svenske og danske destinasjoner, og poengene beregnes på samme måte uansett den lokale valutaen SEK/DKK du betaler med

Du samler poeng på all losji til ordinær pris, både hytte, campingbestillinger, hotell og glamping

Du kan betale nye bestillinger med poengene du har samlet. Gjelder på alle norske, svenske og danske destinasjoner

Automatisk oppgradering til klubbnivået First Camp Gold for hvert år du har tjent opp 500 poeng i året. Du forblir medlem av First Camp Gold til og med årsskiftet året etterpå. Hvis du for eksempel har tjent opp 500 poeng i juli 2022, forblir du gullmedlem til og med årsskiftet 31. desember 2023.

Poengene tildeles etter at du har sjekket ut fra oppholdet ditt

Det er bare bestillinger direkte med First Camp som gir poeng.

Det gis ikke poeng på rabatterte priser, f.eks. måneds- og sesongpriser eller bedriftsbestillinger. Ved ombestilling og/eller avbestilling er det bare gyldige poeng som føres tilbake til din First Camp Club-konto (utgåtte poeng kan ikke brukes om igjen), og de beholder sin opprinnelige utgangsdato. Gjelder bare bestillinger med Flex.

Det gis ikke poeng på rabatterte tilbud/kampanjer eller rabattkoder

Det gis ikke poeng på bestillinger der utsjekking er foretatt før aktivt medlemskap (registrert og bekreftet) i First Camp Club

Bestillinger (losji) som betales med poeng eller delbetales med poeng, er ikke poenggivende



Som medlem av First Camp Club godkjenner du at vi foretar unike utsendelser med tilbud og rabatter til deg. Her finner du våre brukervilkårmedlemsvilkår samt persovernerklæring, der vi beskriver hvordan vi samler inn dine personopplysninger og hvordan disse behandles for at du skal få en så god opplevelse som mulig.

Registrer bonuspoeng i ettertid

Fikk du ingen bonuspoeng etter det siste campingoppholdet ditt? Vi hjelper deg gjerne med å etterregistrere bonuspoeng for opphold opptil seks måneder tilbake i tid – du må ha vært medlem i denne tiden.

Support og klubbspørsmål

Har du spørsmål om medlemskap og First Camp Club? Ikke nøl med å kontakte oss i First Camp. Send en melding til vår supportmail firstclub@firstcamp.se så hjelper vi deg.