Reklamasjon og tilbakemeldinger

Viktig! Dette skjemaet kan ikke brukes til avbestilling eller tilbakebetaling av bestillinger.

Har du sjekket inn akkurat nå og vil klage? Da må du straks ta kontakt med personalet på destinasjonen ved å gå til eller ringe resepsjonen (nummeret finner du på bestillingsbekreftelsen), da de fleste forhold som det klages på, kan løses direkte på stedet. Hvis resepsjonen er ubemannet, blir du koblet til Contact Center/Jour 0771-101 200.


Husk:

Hvis en erstatning skal være relevant i ettertid, er det en forutsetning at du har kontaktet First Camps personale under oppholdet (via e-post hej@firstcamp.se hvis det ikke er noe tilgjengelig personale på stedet) om hendelsen. Hvis vi ikke har fått mulighet til å rette opp en eventuell hendelse, er du ifølge bestillingsvilkårene og bransjepraksis ikke berettiget til noen erstatning.

  • Synspunktene dine må ha kommet til oss senest to måneder etter at du kom hjem.
  • Hvis det gjelder sykdom, tyveri eller skade, må du kontakte forsikringsselskapet ditt.
  • Behandlingstiden for klager er ca. 2 uker.

Din informasjon

E-postadressen du oppga i bestillingen din

Ett bestillingsnummer pr. reklamasjon/tilbakemelding

Finner du på Mine sider

Hendelse under oppholdet

Her fyller du ut hendelsen som har skjedd.
For å lette håndteringen av din sak, ber vi deg velge det området du mener passer best og innen hvilken kategori hendelsen har skjedd.

Opplasting av vedlegg

Kvitteringer, attester eller andre dokumenter som skal sendes inn, kan legges ved som separate filer. Maksimalt 20 MB for alle filene totalt.

Eller dra og slipp filene dine her

    Viktig informasjon

    Hvis klagen din gir rett til kompensasjon, vil vi alltid kompensere i samsvar med retningslinjene vi har kunnet lese ut fra de kontinuerlige avgjørelsene fra Forbrukertvistutvalget.